fredag 13 juli 2012

Energilös

Var hos läkaren igår. Fick ta massor med prover eftersom jag tappade synen i förrgår helt plötsligt?!

Då var jag ju tvungen att ta mig till läkaren och jag hade också lovat min väninna det när jag pratat med henne.

Blev riktigt rädd när jag helt plötsligt inte kunde se. Fick mycket ångest eller - mer skräck av vad som hände med mig. De senaste dagarna har jag inte alls haft den härliga energin som jag hade första veckan jag var ledig utan jag har mest en ENORM trötthet som inte verkar ta slut. Snarare växer den sig större och större för var dag ...!!

Förstår inte men enligt läkaren kan man sakna en vitamin som kan göra en trött. Hoppas verkligen att jag sakbae den!! Så jag kan bli bra snart.
Ska få svar på proverna på torsdag så jag är sjukskriven till dess. Känns som jag kan sova tills dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar